UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


KETAGIH PLAYDOUGH


SALAM 

hamboii umi tajuk...ehehe
anak dara umi ni ngah ketagih dok layan youtube laydough...
mase memula umi agak pelik jugak napa la si kakak ni ralit lol tgk youtube...agak dah beso ni...kurengla la die layan upin ipin...tp klu playdough perghhhh sampai kong bateri ipad...

sebenarnya bagi umi ada bagusnya anak2 ni layan ipad kat tangan die...tapi ada gak yangmenyusahkan sbb die asik dok ngadap benda alah tu..sampai umi die menjerit panggil pun die wat dek aje...aduyaiii

si kakak ni memang banyak kali sudaaa merayu ...merengek... nak mainan playdough tu...hati ibu mana kan tak tersentuh...tak tercarik dek rayuan anak...
tapi mengenangkan dia dah beso...ipad pun ada kan...sok niat hati nak belikan mainan tu selalu tebantut... ahahaha

tapiiiii...
bulan lepasgi KL die sudah pou itumakcik die..ahahaha


so terujala tu dia dapat apa yg dia idamkan...


si kakak dan sepupunya
masuk kat "TOY R US" 
memang habislah di pau ...
sabo jela...


apa pun tima kasih ya ciknor...belikan Qayreena playdough...
berapaRM habis makcik die aritu pun umi taktau...
semoga cik nor bertambah murahhhhh rezeki amin...

so impian si kakak menjadi kenyataan...jgn pandang sekejap aje...maian la puas2 ya...
ehehehe

1 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Azrin Rahim berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

sukalah si angah tu yer..
budak2 normal deh.. adik ayie twins xsgt kalo mainan nie.. tpy dia hanya layan tv jer..

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...