UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


jom kahwin...

Salam dunia...

                 www.kursuskahwinjohor.com


Jom sayang2 sumeeee ...couple2... Gurlfriend..bofrend..pakwe...makwek...yg akan dan ingin ...Meniti ke titian syurga dunia..dan kutip pahala sebanyak mungkin dgn mendirikan masjid....
Tapiiiiii...sblm itu jom tuntun ilmu berumah tangga...peace!!

Call cepat2 tau...
Azam- 013-7175700
Yanty-013-7528272
PERMULAAN 2015

SALAM..
ya allah...lama lol umi tak masuk alam maya yg sememngnya umi dulu sgt suke ...seakan ia terabai...tersadai dgn angan2...sedihnyeee...
semuanya di sebbkan MASA...masa terlalu suntuk buatkan umi tak daya nak menaip walau sebaris ayat...hukhuk...mak aiihh santun lol kata2 aluan ...

tapi umi gagahkan pada awal permulaan 2015...mudahan umi terus gagah perkasa untuk berbelog lagi...

mana nak mula ni...merapu jerk dr tadi...
aduyaiii

oke permulaan nak bgtau yg umi harap 2015 ni adalah tahun kebahgiaan bersama suami dan anak2...kecemerlangan kerja  suami isteri...keberkhan dalam rezeki...perlindungan dunia..dan akhirat...amin...

tiada apa yg umi mahukan selain segalanya yang baik2 di tahun 2015...
semuge dunia ini juga baik sentiasa dalam lindungan mu ya allah...


selamat tinggal 2014...
selamat datang kebaikan 2015

MASA..

SALAM...
tetibe..jerk update...muahaha...
saje je ..sian tgk blog umi yg dah hampir nak masuk gaung ...sepi sunyi dan langsung tak di pandang...
tapi...apakan daya...umi terlalu busy ...kalah PM..
tapi itulah hakikatnya...
ya...demi sesuap nasi...
keringat dikerah...
kakitangan ligat mengadun kerja...
otak di kerah kuarkan idea...
kalau la ada segala fizikal lagi...habish di balun...
huh...itula pengirbanan menjadi seorang isteri...ibu...penjawat awam...dan rakyat biasa


pergh...dah macam puisi...
apa pun..uni cuba jugak untuk mengupdate blog bg tatapan ank cucu...

ikhlas
umi qayreena & beto

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...