UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


MEE TARIK


SALAM
*___*

selamat meneruskan puasa hingga ke akhirnya...now jam 4.15 ptg...ngeh..ngeh...
so sabo oke...mesti korang tgh google nak cari reseoi kan...kan...
oke...now umi ceta port sedap nak berbuka...tp masa ni umi makan bukan bulan pose oke...
ni masa cuti2 yang tak di rancang...yang rancangnya nak amik mak mertua kat Kl umah adik ipar...and biasala tuan umah belanja makan...huh!! seeeedap.....

sedap org belanja makan...sedap makan freee...
chiness style
yang penting HALAL
so jom...layan pic...


macam2 menu sehhh...
ni antara menu yang ada...tak silap umi kedai ni dah pernah masuk TV3 jalan2 cari makan..


ni lak air yg ada...
mmg sedap...sedap dan pelik2...


oke kat ruangan ni...korang bole la intai die menarik mee


memang teruja...


mengasyikan sbb pelik...


apa ygpelik ?
korang kena saksikan sendiri...
ahahaha


see 
my cinta dan hidanganya...


ni umi punya ...tp lupala nama mee ni...


part paling besh tgk sume adik beradik sedang menikmati...menghayati..mee tarik
ahahaha

oke babai
cuba jgn tak cuba tau...

" MEE TARIK WARISAN ASLI"
banyak cawangan so korang bole la google key

1 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Azrin Rahim berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

terliur seketik... Nasib puasa deh... sabor kejap lg nak buka dah

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...