UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


BLUEBERRY CHEESE TART * MISI GEBU YANG BELUM TERCAPAI *


SELAMAT PETANG

wink...wink

lapar tak?..ahahahaa
jom minum petang bersama cheese tart
eheheheee


nampak cam gebu erk...


memang gebu tapi bile panas jew...tak tau laaa mane silap...
setakat ini buatan ku 80% tapiii aii nak 100 %
kena mencube lagi ni..
di percubaan ke 3...eheheheee 
dan akan aii share ngan uols resepinyer...

so sifu2 yang kat luar sane tolong laaa komen...
ngeeee
* ____ *

9 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Ummi berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

rupe cantek dah..gud try..sy ni lg la tak reti nak buat langsung..huhuhu

LiErOSe~QiEmi berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

xpenah buat, so tak leh komen.. tapi nampak cntik je.. sedap je tengok hihihi

intan_blur berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wahhhh...nak..nak..kasi kasi sini sikit..intan dah lama nak belaja buat nih..sian si apong tuh..dpt bini yg x pndai masak..huhuhu..
ajarlah..tunjuk step by step ye..huhuhuhu..

♥ Elin ♥ berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

nak komen nih!..

ok sedap! cantik.. :P
nak sikit blh..

PEJABAT KADI DAERAH KOTA TINGGI berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

xpe sayang..usaha tangga kejayaan.miuttttt

Tea berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Huuuhh sedap nampak...

Jue AbdRahman berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wahhhh anto kat sy sket :D, sy lom penah wat lg, teringin nk cube, tp tak buat2 sbb lebih suke buat kek hehe

Tiramisu Fatiema berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

chesse tart..sy suke..salam kenal..singgah balas kunjungan..

~izan~ berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

kalau dari gmbr,izan rasa ok je hehe..izan pun tak pndai sgt buat2 tart ni..

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...