UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


Picnic @ Waterfall Kota Tinggi Johor


HEPI MONDAY 
* ___ *

warghhhh...tak sehat...tak sehat nikh...selsema menyerangggg...waduhhh...cobaaaannnn...ngeee...
oke xtvt bile bertemu hari minggu wee all

jom layan jamu mate
* ___ *



sejak daaa beso ni rasenya kali yang ke sedikittt aii jejak kaki ke air terjun Kota Tinggi Johor...doluuu rupe dye tak cam gini gaye...now daaa majuuuu...ehehehe

doluuu masuk free no charges now..one person Rm 7.50 ko...kereta Rm 3.00 ko...kereta pong kena bayo...dye ingat keta pong nak mandi kaaa....ahahahaaa...

air free pong kena bayo tau !!

we all pon tak mandi saje buang duet kat sini dan habesh kan mase  eheheheh
laaa nikh tak der duet tak leh gi mane-mane...dok diam kat umah jew...mandi air paip...ehehehe
itu pun kone bayar ujung bulan...huh !!

da...da...meh layans klik2x di waterfall yang superb majooooo !!


dolu nik tak dok pong...



meriahhhhh wehhh

Puteri Kecik pong terpegun tgk...banyak noh air...ehehehee
first time Umi & Walid bawak dye pi Air Terjun ...selalunya pool ajer..


tenangkan minda sebelum nak berceloteh panjang jap lagi...

My Cinta bertugas ptg sabtu tu nge...ngeee..
itu sebab we all di sini
ahahaha


action fresh from Mya...
now Mya daa pandai bebel bla...bla......tapii tak pandai jalan lagiii
setahun 2 bulan sudaaa

* ____ *


fresh from me


enjoying the wonderful day together 
yanty *azam*mya

wink...wink..
muahhhh
* ___ *

8 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

sue zainun berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

salam :)
gi mana2 pon kena bayo..aduihhh hatta toilet yg busyuk acemm tu pen yer..hihi..
gaya dapat mandi kat situ best nih..

intan_blur berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

eh..bestla tpt nih..mcm menarik kan..
skrang..ape2 hal pun kene byr ;(

kayna berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

besnyer dpat jalan-jalan.....

maszmadi berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wah!!!!!sudah maju sesangat waterfall ni yerk, lama sungguh x dtg sini... huhu

erm, kereta rm3, entry rm7.50 sorg.....
sejak kena bayo, x penah jejak dah waterfall nieh.. kena kumpul duit dulu baru leh jejak kembali.. haha

kayrul-shah berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

mahalnya...nak mandi sungai pun kena bayar..adehhhh

Alin's In D House berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wow mahalnyer bayar! ish2 sekarang nie semua mahal n berbayar. air free pon nak bayarkan. yerlar ada gelongsor tue kot. tapi tgk macam bestlar kat situ...

~izan~ berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

lor..ingat org je kena bayar..keta pun dia kira gak..kalau gitu,mmg betul l akena ajak keta tu mandi skali hehe..

seronok tgk gmbr2 ni..terbayang kehepiannya hehe

afni+hafiz=dani berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

best la tempat nih. belum perna lagi jejak kota tinggi nie. harus pegi =)

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...