UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


SePeTaNG BeRSaMa KeK BaTiK


salam khamis
+_____+

weee ...pagi2x nikh aii nak berkongsi kegumbireean ..coz kek batik pojaan hati aii menjadik setelah sekian lame mengharap agar kek batik yg kalian2x sume anggap mudah nak membuatnye...tapi klu daa namenyer tangan keras cam aii nikh agk payah laaaa...so berkat baca bismillah sebelum memulaiii mengodak bahan2x kek nikh......

taraaaaaa


kek batik superb setap percobaan pertame aii yg  menjadi


close up skeeeettttt
+_____+


My Cinta pong pojiiii....
makan ....makan lagiiii...dan makan lagiiiiiiiiiiiiiiiiii


aippp...tetibe ader mainan Mya lak terselettt...ehehehheeee penyeri 

oke nak ucap trillion pader adik blogger nikh ( JUE ABD RAHMAN ) yg sudi membantu bagi resepi die 
dan now akak daa mencube...ini laaa hasilnye...

aii penah laa wat tapi tak begitu memuaskan...coz lembik aii pun tak tau silapnyer...google punyer google...sumer gune benda yg same...dan conclusionnyer aii mintak laaa jase baek adik Jue tu...
so sesaper nak resepi yang lain dari lain...mintak laaa di blog adik JUE yang masih bujang tu...
aipp terpromote lak....cam laa adik aku tp kire adik gak la kan... Jue......
eheheheee
+____+

9 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Kakzakie berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Puas kalau buat menjadi dan dimakan org tersayang...

Salina@IbuAqil berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Bestnya!!! Percubaan berjaya!! Nk cikit.. ;)

Jue AbdRahman berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wahhh.. tahniah2.. akhirnya berjaya gak kakak kite neh..

pomote tang bujang tu yg plg tak menahan haha..

PEJABAT KADI DAERAH KOTA TINGGI berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

lepas ni buat kek kain batik pulak yer sayang....hehehehe...sedapppp

intan_blur berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

sedapnye...ibu intan selalu rajin jg buat kek batik ;)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

nampak cantik & sedap

Qaseh dalia adelia berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

sedap tak ni , sent sini dulu nak rasa hihi

Misz Eisya berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

sedapnya tgk gambar kek batik tu... rasa nak makan kek pula skrg

~izan~ berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

kek batik kesukaan ramai sebab mudah kan,tak pyh bakar2 bagai.dah menjadi ni mesti akan buat lg lps ni..air tgn sendiri puas hati kan =)

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...