UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


SaRaPaN PaGi ORaNG PuTeH.." BeeF LaSaGNA "


SALAM RABU 
kawan2x
* ____ *

jom breakfast...
yameeehhhhhhh...pepagi we all bertige bekfast nagn Beef Lasagna...buatan aii dan tentu ponyer aii di bantu ngan sifu aii ...Masterchef My Cinta...ngeh ngeh ngehhhh 

coz aii memang teramat laa suke Beef Lagna kat sceret recepie makanye aii pon mengoogle laa sane sini resepiii...so timbang tara...fikir2x aii buat laa yang mudah2x jew...malas ar nak ikot 100 pecen resepi yang rumit...tibaiii jew laaa ...ahahahahaaaa
janji sebelum wat bace bismillah...mudah2han menjadi...dan pasti tip top masakan aii...sob daa tak sabo aii rancang wat Beef Lasagna tu sebagai bekfast kami...lagi pon jap lagi ade kenduri kawen konpom daa kenyang kan...
so jom intai hasil resepi perahan otak aii skett

tadaaaa


nyumehhhhh


slurrrpppp
malam buat aii tak lena nak suh pagi cecepat
ekekekee


secare rasminye aii menggunakan OVEN ELBA baruuu
Lasagna menghitung minit

taraaaaaaaaaaa


 inilaaa hasilnye
yemiiiii...berapiiiii


sedapppp korang ...konpom terliurrrr
satu hariii untuk aii berdue jew ngan My Cinta bagi perabisss sume
tak makan nasi pon tak per ...
dan yang pastinye ..buat Beef Lasagna memang mudah..dan tip top...bole makan berulang kaliii
sesape yang rajin nak makan western nikh..baek laaa rerajin kan diri membuatnye...
eheheheee

yang penting sodappp!!!
konpom gak ade lagi Lasagna kali  ke dua dan ketiga..dannnnn seterusnye
kikikiiiiiii

4 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

mamashikin berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wow sedap nmpak..sy pun lately selera mkn bertukar..tekak asyik nk mkn western jer..nk buat tak pndai..huh..

Kazman & Sue berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wahhh....Beef Lasagna .... boleh buat ubat demam kami ke ni....

Salina@IbuAqil berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Perghhhh!! Terliur dah ni.. Camno tuh.. ;D

Jue AbdRahman berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

bestmyer.. sy berangan nak buat lasagna tp lom tercapai lg nk buat hehe.. share resepi pless..:D

p/s: sy delete blog lama, ni blog baru sy:

http://dari-lubuk-hati.blogspot.com

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...