UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


Tazkirah Jumaat

CIUMAN MEMBAWA ISTERI , SUAMI DAN ANAK KE SYURGA
  • Salam seperti biase ,selepas salam cium kedua belah pipi , hidung , dagu dan dahi ( seandainya boleh dahi mestilah di antara ke dua belah mata dan kenakan sedikit pangkal hidung ...)

  • Selepas berbuat demikian berpeluk la erat dan berbisik lah dengan memohon maaf dan meminta halalkan segalanya...(air mata akan bergenang tanda memaafkan)
HIKMAHNYA

APABILA BERCIUM SECARA DEMIKIAN DAHI KITA AKAN MENJADI PELINDUNG KITA DARI API NERAKA DI AKHIRAT KELAK

selamat beramal 
+ ___ +





P/S: dalam islam jua dah di ajar cara untuk bercium dengan betul dengan hikmahnya sekali...nampak remeh namun dengan sedikit dan istiqamah pastinya mendapay impak yang besar dalam kehidupan dunia dan akhirat..amin...aminnnnn

*sayang selalu buat tak abang?*
* wink...wink *

6 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

PEJABAT KADI DAERAH KOTA TINGGI berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

buat tapi cium kat lain kot...hehehehe..lps ni kena cium mcm tu lah...insyallah ada keberkatanya

アヌム ちゃん berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

thanks sharing :)

PinKy MoMMa berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

owh suka part peluk sambil mohon maaf tu..tacing abis ;)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

tks for the info akan cuba dipraktikkan selalu selepas ni =)

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

time kasih semua yang sudi membaca semuge kite semua dapat mempraktikan dan menjadika ianya sebagai satu amalan... yang tak kan ruge...

Sarah Syazwani berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

xleh nk cium dahi sbb pakai tudung ada awning..hehe

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...