UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


JaDiLaH SeSeORaNG YaNG MeMBaHGiaKaN...

salam jumaat 
* ___ *

" Wanita hidup untuk berbahgia dengan cinta , Sementara lelaki mencintai untuk hidup berbahgia. Walau macamana susun teraturnya ...namun di sana matlamat adalah same. Kita same-same untuk berase bahgia  dan same- same untuk saling di cintai dan mencintai ". 

Bile bergelar suami atau isteri kite memang akan serupe begitu ..adakala penuh dengan karenah , adakala cukup menghiburkan dan adakala sengaja mencabar kewarasan dek kesabaran...

mak saya kata :

  • tak dapat yang pandai masak, pandai angkat pinggan lepas makan pun jadilah. Tolong basuh lagi bagus jugak kan...? ehehe....
     * sayang tak pandai masak kan abangggg.. 
        tapi pandai kemas pinggan magkuk dapur mini kita....lalalalaaaaa *
  • tak dapat yang pandai masak, pandai tolong jaga anak masa isteri memasak pun ok.
     *  sayang laaa kan selalu bantu abang jaga baby        
         bile abang masak...huhuhuuuu  dan sayang ngan baby  jugak laaa selalu        
          teman abang masak kat  dapur mini  kiter tu... ahahahahaaaaa *
  • tak dapat yang pandai masak, pandai puji masakan isteri pun dah bagus. Ada lelaki ego nak bagitahu kata isteri masak sedap. Nak tahu sedap, bila makan bertambah. kan..? hiks.
     * yang selalu puji dan tambah bile        
        makan masakan abang  tu... sayang la kan  abanggggggggg eheheheeeee *
  • tak dapat yang pandai masak, pandai beli barang dapur pun syukur satu rahmat.
      * yup nikh pun sayangggg ader bantu top up         
         untuk mini dapur kiter kan  abangggggg ngehngehngeh..*
  • tak dapat yang pandai masak, pandai JADI IMAM SOLAT LIMA WAKTU lagi syukur pada Allah swt.
     * yang nikh memang abang laaaa         
        selalu praktikan untuk sayang dan abang jadi isteri dan suami soleh dan solehah  mini         
        syurga dunia kiter tu ....hurmmm amennnnn

Apa pun... siapa dia di sisi kita hargai dan bersyukurlah.Walau terlalu banyak kekurangan atau kelemahan die laaa insan terpenting dalam hidup kiter... Masing-masing ada kelebihan dan kekurangan yang mana kita saje tahu. kerana kekurangan dan kelemahan itula tempat kite merebut sebanyak mungkin pahala darinya yang di atas sane....

" Wahai para isteri2x marilah kiter same2x menjadi isteri2x idaman suami yang menghiburkan dan membahgiakan "...


terima kaseh abang yang selalu melengkapkan hidup sayang dan juga Puteri Kecik kite

6 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Asmara berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

nice article! hehe.. mudah2an kan! ;D

kocix! berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

aaa~
sweet lah.
citer pasal masak.

arap2 kocix pandai masak satu ari nti..

ade2mama berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

jge abg elok2 ehehh

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

hidup ni saling lengkap melengkapi.. tak sempurna kalau takde salah sorang darinya

dela berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

moga berbahagia selamanya..... amin! .. :)

ariana berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Siapalah kita tanpa insan yang mengambil berat dan menyayangi..Moga terus berbahagia ye sis..:) perjalanan masih panjang..

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...