UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


WordLess WeDnEsDayyyy...Yeayyyy...

Salam Wednesdayy...For U oLsss My frenzz Bloggerrrr....

Jom inTaiii Puteri kecik wat per tuuu....huk...huk...




?



?



?





penoh perasaan....dengan memek muker...errrggghhh...gewammm...macam nak putuskan kaki jer tuuuu...ehehehe


sebenranyer sayre nak jadik ahli gimnasssss...laaaa Umiiii ehehehe...

bole tak?


ngeeee


^ __ ^



betui kaaa fakta mengatakan biler baby wat cam nikh nak dapat adik atau minta adik...?

fakta or auta?


huk...huk....takottttt....


bukan per lom sedio lagik nikh...trauma lama tak ilang lagik...

^ __ ^


camne nikh abang?...ekekeke



tq sudi bacer yer kekawannn...see the next entri yang lagik hapeninggg...

babaiiii....

^ __ ^

6 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

mamashikin berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

heh cepat dptkan adik utk syaye umie!saye takde kwn nih...heee.

erm..org tua2 mmg cakap mcm tu, nk adik...tp sy rasa tak kot..sb mmg habit budak mcm ni..suka hisap ibu jari kaki..hehhee.

Huszaini berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

haa... tak lama lagi laa tu dpat adik.. hehehe tahniah yer! hehehe

dak eina berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

eina xpenah dgr lg tu pasal gigit ibu jari kaki nk dpt adik.. huhu

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

mama shikin:..ehehe...nati doluuu laaa shikin ak rehattt

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

huszaini:...ehehe lambat ckit kot...tapi klu dpat syukur ajer

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

dak eina.:...ahahah akak cumer dgr mak akak yang selalo benor takot2kan akak laaa org lain pon kata sama gak...so just nak dgr dari kawan2 blogger lak...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...