UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


Sukaneka ...kanak-kanak # family day #





haiiii
salam dari kami ber2 beradik
santai2...ada sukaneka kanak-kanak
si kakak mcm xcited nak bersukan tapi...tak tau ar takut ke x... jom saksikan moment2 indah anak2 
umi ngn walid...

game 1


umi paksa gak si kakak masuk pertandingan dengan harapan bia die mudah bergaul dan tak la pemalu...
ehehehe

di samping nak merampas adiah kanak-kanak...weiiii teruja tau mak die
akakakaa


My cinta tenangkan si kakak...
sambil bagi semangat la tuuuuu
lari ...lari tau kakak amik belon pastu tiup...
ahahahaha
agak2 korang bole ke die tiup...
huhuhuuuu


yang mak2 menunggu kat sini si anak...
ehehehe
ko tgk la muke mak2 yang teruja....
jerit lebih...over dr anak...
ahahaha


ko tgk si adik pun...teruja tunggu kakak die...ntah pa la yg di fikirkan...
huhuhuuuu
tak sabo tunggu si bujang ni beso....
lari2 sambil jerit suke main game
akakakaaa


ahahahaa
pe yg korang perasan?
qayreena  tak nak lariiii...takut...
ehehehee

apa suda jadiiiii


 

hahaha
akhirnya
eksyen je lebih...tiup tak beso2...apatah lagi nak meletup...

game 2


bia umi lak yg bg semnagat kat kakak
ahahaha kita tgk die suke ke tak...
menjdai ke tak semangat umi bagi
ehehehe


sama gak...tak mo lari...puas aku jerit nak rak suh lari...die pegang umi adalah...
ahahaha kelako...anak..anak...


sudahnya mak sekali masuk dalam padang lari same....
wakakakakaaaaa
pengadil camner kioro ni...


rebut...rebut ...gula2...


aik...nangis lak...sebab takut tak dapat gula2...
aduhaiiii anak...


maknya lak yang ngutip...
aci tak?


ahahahha
muka pasrah dapat 12 biji gula2 aje...

bole la nak oiii
tahun depan kita main lagiiiiiii


yang ni tang beso2....lamabat lol anak umi beso...
sabo...sabo ya boboiii
nanti dah beso mandi tepung la kamu...



yeay!! suka la tu dapat hadiah...nanti kita enterpreme gambo n3 last2 ya...
hamboiii sopan boboi umi duduk...

yang penting kami hepi....!!!

1 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Cik Puan Rara berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

hai kakak! kakak dh besar sgt! hehehe.

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...