UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


Baazar Ramadhan..paling Jauh..dan menarek..


SALAM 19 RAMADHAN 1432

hay..pejam celik ..pejam celik lagi 10 ari gitu nak tamat bulan ramadhan...daa nak raye...sekarang nikh time orang sumer rancak shoping sakan..tak kire laa shoping baju,kuih raye or makanan bukak pose ..sume gune duet okeh..so berwaspada bersoping...bersopinglaa ikut keperluan dan yang termampo bukan ikot nafsu syaitan...aipp..syaitan pandai soping ko??!! ekekekeeee...
aper pon pandangan dari aii ajer,jangan habesh raye gigit jari kaki huhuhuuuuu

* ___ *

sempena hadirnye Puteri kecik dalam familys syorga ku ini...aii ngan My Cinta bawak laaa Puteri Kecik nikh soping moping @ KL..sambil tinjau Baazar paling jauh takat nikh kamii pi...tu yang TAJUK tak bole blaaa baazar paling jauh dan menarek di hati kamiii bukan u Olss ..kalu U ols sume conpom lagik jauh darii aii sefamilys kan..kan..kan...ehehehehe


Baazar @ seksyen 13 Bangi


aii tak ponah nampak lagii  RAJA AYAM GORENG MALAYSIA ni kat Daerah aii..
fuhhh...dengar ayat daa kecuhh...sluurrrppp..


panas..panas !! phew..


ini pon same gak laaa ..tengok jerk...hati daa berdetik adehh sodap tuuuuu
nak tempah pon bole...siap2x no hp di bagik nyer..


bergelek2x menari kesedapan sumer ayam2x nikh...memang power...

* ____ *


lauk pun bole tahan sumernye...

sobenarnye manyaks lagi yang di jual nama2X makananyer  pon TIP TOP MELETOP...tapi aii tak larat laaa nak jalan kaki samapi hujumh ke hujung mau sengal sendi lutut nikh ...ekekeke...penat soping tak ilang lagi nak soping kat baazar lak..adeh...cukup laa wat buke pose familys kecik kami nikh...udah...udah laa...tu poket pon da kosong...so kami terus balik ke JB..


KL dihatiku...
babai muahhhhh

17 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

WuMing berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Memang terdapat pelbagai jenis makanan laa kat Bazaar
Ramadhan nii

atty's berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

owh ini param area umah mak kty ..
sini panggil seksyen 16 fasa 1..
dulu sini lah param paling besar sekali kat bangi..sampai kty nak balik umah mak jem.

tp tahun ni dah kurang peniaga ,sbb kat bangi dah byk param .

PinKy MoMMa berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

tahun ni tahun paling kurang ke bazaar..kalau pegi kompem smua nak borong hahaha..nafsu!

jauh dia shopping ;p

kayrul-shah berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

jauh betul shopping raya...sempat plak singgah gak bazar ye...

Masni Syafie berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

ermmm...tengok makanan yang byk, xtahu nak makan mane satu...huhuh

semuanyer sedap2 blako..hehe

KSWSK berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

dah dekat ngan umah wa jugak tu..

MerLe berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

mmg best jln2 kt bazar..tp xde rse nk beli pn..last2 murtabak je beli..hehe

miZz_nizZ berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

kmbing bkar tu bestt!hehe

Qaseh dalia adelia berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

tak g bazar pun lagi sis huhu

mamashikin berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

dulu masa study ukm, setiap sabtu dan selasa wajib dtg bazar nih...huhu teringat plak zaman belajar dulu..kalo tak habis 20 hengget sorang tak sah masa tu..

Sufia Mahzan berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Comelnye Mya.. Nama pun sedap.

*Sorry baru sempat singgah sini..

Jue AbdRahman berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

nmpk mcm tak ramai, maybe awal lg kot, klu kat melaka, sesak giler.. tu yg malas nk g bazaar..

syahirooAhmad berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

hahha semua yg bercirikan ayam.. hehe

Zul Fattah berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

ermmm..best ny g bazar..saya g bazar tak beli makanan..g beli mercun dan bunga api je.. haha

Hanani berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

uish, sedap2 sume yanty..lapo nengok..jah merantau ye...alang2 dah sampai haruslah terjah kan yanty

aizamia3 berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

seronok tengok macam2 ada dijual tapi serik dah.. cukup minggu pertama ai sakit perut tak hengat.. rupa2nya bila dah teruk jumpa doc baru tau ai kena kencing kotor.. sebelum ni langsung tak pernah kena.. huhuhu.. sadis sungguh..

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

tq...sumer yang sudi bertandang mengomen paer ceta sedap seperti biase nikh huhuhuhuuuuu...insyallah aii akan terjah sumer ...selamat berpuasa kawan2

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...