UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


HaRiii iBuuu....


" SELAMAT HARI IBU..."

HAMSIAH BINTI GHANI

Panggilan yang pertama aku sebot sewaktu aku muler membesor dan muler lagak pandaii berceletoh...adalah panggilan "MAK"..ntah sejak umor aku biler gamaknyerrr...

MAK adalah orang pertama aku kenali di dunia ini...tanpanya siapalah aku ini...
aku bersyukur sehingga kini akau telah di kurniakan Puteri kecik MAK masih setia disisi aku menemani  sepanjang kehidupan aku...

TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA MAK...

mungkin ucapan ini klu di ulang berMILION kali pon tak kan dapat membalas segala jasanya yang membesorkan..mendidik..menatang aku bagai minyak yang penohhh...mungkin aku tak bole nak balas jasanya...ntah aper laaa caranya nak membalas...namun aku sebagai anak berharap MAK akan sentiase meredhai aku DUNIA & AKHIRAT ...



My Lovely familys....

aku tahu MAK akan menjaga aku sebaeknya walau aku telah kahwin DAN memponyai anak ...namun aku tahu KASIH SAYANGnya mengatasi segalanya....

MAK ...di hari bahgia ini...Antie (panggilan di rumah) nak ucapakan TERIMA KASIH UNTUK SUMERNYERRR ...terima ksih Mak meredhai...merestui setiap perjalanan  kehidupan Antie ...Semoga Mak akan selalu meredhai dan merestui walau terkadang kiter ader ter salah faham,terkecik hati atau sebagainyer...Sebagai anak Antie akan selalu mengharap Mak merdhai Antie suami isteri dan juga cucu kesayangan Mak tuuu...

Semoga segala kenangan terindah akan selalu lekat di hati MAK ...walau senakal,sedegil ,sekeras kepala pon anak MAK nikh...ampunkanlaaa segala salah silap Antie dan suami  juga cucu kesayangan sedunia MAK tuu...Halalkan laa jua makan minum...air susu...serta segala aper pon pemberian MAK pader Antie sejak lahirnyer Antie ke dunia sehinggalah kini...

Mungkin HADIAH yang tak seberaper dari kami sekeluarga tuuu akan tambah laaa koleksi VANTAGE mak yerrr...Semoger MAK akan tersenyummm sepanjang hariii...

For: 
My Mother In Low...(mak mertua)

  RAUNAH BINTI SAWIYAN

Buat Mak jugak ...eheheeh YANTY  tak pernah luper...

"SELAMAT HARI IBU..."

MAK ...yanty cumer minta maaf dunia dan akhirat dan Yanty jugak nak minta Mak sentiase meredhai dan merestui perjalanan kehidupan Yanty dan anak lelaki  kesayangan MAK (azam)
Semoger Mak akan sentiase di lindungi dunia dan akhirat...
Ucapan terima kasih jua sebab Mak sudi  menerima YANTY dan cucu kesayangan ramaiii 
( yanty dan azam )..

Yanty dan cucu Mak sentiase mengaharapkan agar kami di terima dunia dan akhirat dalam kehidupan Mak...amen..amen...
Ampunkan laaa salah silap segalanyer andai YANTY ader melukakan hati MAK...namun yanty masih mencuber menjadik anak yang baek buat MAK...



with MAK and de adik beradik die...

Nota kaki:
semoga ader yang terbacer dan samapikan kepada 2-2 MAK kesayangan aku tuuu...

^ _ ^


HAPPY MOTHER DAY

FOR 2-2 " MAK"

^ __ ^

dan of coz untuk sumer MAK-MAK kat dunia nikh...

termasok lahhh aku sekarang daaa jadik MAK ...ahahahah


Sweetnyerr kan...kan...

2 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

terharunyaa...sayang mak jugakkk...

pelik yek, mak awak pagil awak antie...:)

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

puan izan:ehehe...ntah laa da tebiase laa dorang sumer panggil nama tu..

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...