UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


Mereka dan Hadiahnya...

salam



hye...kawan2 Umi..dan kawan2 saye...
macho tak saya dgn moto saye...
ehehehe


apa barang kan...naik yang kecik...ehehehe
saye nak naik basikal yg besola....


amboiii si kakak nak bawak adik boboi g mane tu...
pegang erat ya...takuttt jatuh gedebek...
dah la badan saya bam...bam..ahahah


sweet...dan paling cute mereka berdua...
kakak bersama hadiahnya...basikal pinky...
nanti bole join sam2 walid sukan berbasikal...
alahaiii bile la mase tu ya nak oiii



lepaskan hajat...
mat jambu!!


since saya da jalan...
Umi belikan kasut tok saya sempena besday saye yang genap setahun.../


cute kan sandle saye..
 thomas n frenz...

alahaiiii anak bujang jadikla ya kamu dapat hadiah kecik2 ...
bandingkan kakak kamu dapat sume nya hadiah beso2...
umi ngn walid blur nak belikan apa tok kamu...

tak pe tunggu beso ya ...kamu mintakla apa kamu nak jangan samapai umi ngn walid kamu rabak sudaaa...
ehehehee

bye...bye...

time: pas balik kije
lokasi
dewan badminton kg jawa kota tinggi

sambil tunggu walid main badminton...umi layan anak2 kat luar..
hilangkan stress pagi bekerja...
ceta basi..ttp nak hupdate...
akakaka
sowiii!!

2 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Lynn Hamzah berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wah dah setahun yer...cepat jer masa berlalu kan...

Gieyana berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Apapon hadiah dorang ttp sweet..kakak nureen ada motor cam adik tu gak tp stereng dh terbang..ekekke

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...