UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


celebrated bornday ...



taraa...
bornday kek


Mocca Hazelnut Kek
sgt sedap hingga menjilat jariii
tip top
thumb!!
tp kek ni bukan la dr scret recepie ke...atu yg jenamaa2 yg gelemeres bagai 
huhuhuuu dr kedai bakery yg biase2 jew...tp terkenal la di Kota tinggi ni.....ahahaha
yg penting halalkan...
jenama belakang kiro...
ni ckp sobab Umi die tgh bulan lom ao gajiii ekekekee

taraaa


inila die besday boi...
win..wink...susah bebeno nak snp pic die...meroyan Umi ngn Walid dye ...jerit2 soh dok diam die tak mau
huihhh mampuiiihhh
lGI...Lgiiii bile nmpk makanan depan mate ...mau nak di terkamnya...belum ceta si kakak pulak...
yg die igt sume harijadi die...ahahahahaaa
aduhai anak...

last..last dpt la sekeping ni muke ia yg manis2 hencem...ade plak interprem kat blkng tu...peace!!


tgk yg ni...bapak ngn anak dare yg xsited si boboiii tgkan aje...
manis kan si kakak bertudung
now skit2 dlm umah pun nak pki tudung...sopan gitu
org tgh kemaruk ...layankan ....


ni la dah mula dah aksi nak menerkam kek....
we all sambut kat umah jew...sian baby boi tak dok wat makan2 ...party2 bagai...nanti la ya
umi walid busy ni ...nak maal hijrah
ado rezeki umi watkan ya...kita mkn2 kat luar...buat kat taska boboi ya...
insyaalah...sume mak bapak kat dunia ni nak yg terbaik kan...tapi bergantung gak ekonomi baik ke idok 
hukhukhukkkk batuk kering Umi...cari duet 
akakaaaaa



seb baik ade sekeping muke Umi...
bole laa
tu pun jenuh memaksa si boboi ngn kakak suh bergambao...
fenin meroyan umi die...
susah la anak2 tgh nak membeso...bukan nak faham apa itu kenangan 
jadi simpanla apa yg ade....
kakak peace !

semuge sumenya akan berulang bile ada nya waktu itu terus berputar...
sayang kamu sume
*___*

2 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Cik Puan Rara berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

mmg nampak sedaps~ haih diet2.

Gieyana berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

Bestnyer tgk cake..hepi bornday bb..:)

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...