UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


MASTERCHEF YANG GAGAL...

percubaan kali pertama

* ___ *

senyum walau gagal...tapi sebenarnya aii gelak tak senyum pun..tapiiii...uols yang bace n3 nikh senyum jerk tau...tamo gelak2x...janji !eheheheee
sok kalau Puteri Kecik besau pun jgn ketawakan Umi yew..

actually sempena awal tahun kan..terkena plak hari weekend so sempena bermalas-malasan kat syurga kecik kami sefamilys aii mencube wat PUDING OREO...ngeee 
tapiiii 
hasilnyer kecundang ..
.hampaaaaa...

so meh laaa cuci mate sambil senyum lihat hasil Masterchef yang gagal...
kuikukuiiii


hellokitty yang comot dan selekeh


close up skettt
retak menanti belahhh
ahahahaaaaa
sian Mya...tak baper nak cumils hellokitty nikh...tapiii...budak kecik kan tau aper belasah ajer laaa ngappp!!

okeeee ader lagiiii nikh sopak jugakk
ngeeee


walau kulit permukaan sopak ..aii tetap touch up skett bagi cuns dan berseri...
bak kate pepatah aii...
 " biar tak cantik tapi kemas... "


oke tak per...tak perrr aii tgh mencube biase laaa kalau gagal buat lagi kan..kan..kannn
nanti aii masuk kelas di google nikh ehehehe.. aii try buat lagiii..conpom kali nikh menjadi ...mulus ...cantik...cun dan rasenyer mantop !!

tata
* ___ *

6 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Azura @ cik buaya berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

tengok cmtu pun dah ase sedap.. hehe rupa x penting rasa tu yang penting.. ikhlas dari hati :) hehe

intan_blur berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

hahaha..comot pun ttp comel jg..
xpe..psni blh cube lg

Cikpuan rara berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

comels lahhhh.mst si kecik tu suke.

Jue AbdRahman berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

ala xpe.. buat byk kali mesti jadik.. rupa tak cantik xpe, janji rs sedap hak hak

Ann Ishak berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

takpe...cuba lagi, barulah boleh jadi juara masterchef

~izan~ berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

dari sudut mata kasar izan ni,nmpk ok je tp tu la,sbg tuan yg tgk dpn mata mesti nk lg perfect.tp takpe,rasa itu lg penting.rupa hanyalah bonus hehe

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...