UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


RiNDu TeRUBaT WaLaU SePaRuH HaRiiii...

selasa sudaaaa... biler nak khamis...nape khamis?...eheheheee
khamis datang aii nak bercuti on9 selame 3 hariiii jew... bukan bercuti2x malayasia....ahahaaaaa 
duet tengah susut ...so cergas mengepam duet agar banyaks...lagak macam ader kilang duet...huhuhuhuuuu


muke di rindui sudaa pulanggg ke pangkuan isteri dan anak ...ecehhh gumbire jugak laaa sunday petang dapat top up rinduuu separuh matii nikh walau separuh hariii

tengok ckit muker rindu yang berlabuhhh


budak kecik nikh hari2x merengekkk tak tau laaa orang kate nak cukup tahun ...ader yang kate nak tambah akal...huh...jenuh melayan kerenah dye...


orang nikh lagiiiiii merindu meruntun
ahahahaaaaa


yang penting sunday yang hepiii wat kami bertige...ops...petang tu kami berempattt laaaa
wahhhhh saper orang ke empat tu?
toiiingggg


nikh laaa adik bongsu aii yang aii angkut jap ehehehe...sobnanye aii angkut die bawak pi tempah kad kawin...so aii terus laa bawak petang tu jenjalan sekali ngan akami sefamilys...so kenalaaa dye jaga Puteri Kecik dan snap kami ponye pic bertige  so bole laa aii memadu asamara ngan My Cinta  ...ahaahaaaa...padan muke ko ..
time gini laaa kena buli sebelum jadik bini oranggggg kuikuikuiiiii


bile bertiga LAGIK BESH !!!
* ____ *


Pantai Air Papan Mersing


dekat ngan Pulau


air laut dan lagit yang mendamaikan 


tengok mak ko tuuuu aper ke benda di buatnyew...


kasik tunjuk kat anak 
bajet anak daa pandai membaco
ekekekeee


rupenyew anak aii nikh penakot air laut...sellau kalau mandi bukan main tak mo naik...kalau mandi pool pon ...aduyaiii susah beno nak naik...tapi bile air laut...cehhh penakot ko rupenyew...
ahahaaaaa
sian tu petanda Walid kenalah bawak selalu kami pi piknik kat Pantaiiii
ayat mintak simpati...
kuikuikuiiiii


ahaaaaa nanessss takot air..


cepat laaa besar wahai anak ku...
cepat laaa jalan nanti Umi bole bawak jalan2x..ronde2x 
tak payah berdukung lagiiii
ngeh...ngeh...ngehhhh


kami yang bahgiaaaa


aiii bertambah bahgiaaaa


sekitar pantai ader jual memacam...


nasib anak kecik lagiii...kalau tak habeshhh kena rompak kocek aii...
huhuuuuuuu


sesi cuci mate 
+ ____ +


taraaa
walau sekejap cume... bahgia di hati akan kekal sampai bile2x...

*  ____ *


p/s: cepatlaaa khamis...tak sabo nak jupe My Cinta..




5 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Salina@IbuAqil berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

bertiga lebih baik.. hik3!! rindu setengah mati ye.. ;)

gadisBunga berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

salam singgah.. :)

bila dah besar nanti mesti rindu masa dia baby pulak kan? :D

Jue AbdRahman berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

wiwittt romantiknyerrrr... hikhik

Mommy Aisy berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

salam! 1st time mommy singgah ke sini. anak Mommy pun bernama QAIRINA. Tp spelling lain sket. Cuma Mommy panggil die AISY.

Salam perkenalan.

Dalila Hamid berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

bestnya... teringin dpt baby.. :(

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...