UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


GiLerr sHoPiNggg Di KuaLa LuMPurrr

continue shopping @ KL


bangunan yang buat aii tak tidooo malam ekekekeke

* ___ *


yeay!! saye pon tak leh titon malam sob arini Umi ngan Walid saye nak belikan lagi baju raye tok saye...

tak moo jeles2x tauuuu


pengunjung yang ramaiii tak putus2x bertandang nak shopinggg


makin ramai pengunjung beratur nak bayar


warrghhh...ni baru kat level tok Walid  ramai cam ni. tau aunty 2x uncle2x 
 jom kiter turun kat level bawah...huh !


phew !!


perghh !!


daaa penat nikh..huh ! minum dulu sambil senamkan kaki...lenguh laaa umi... walid

ngee
* ___ *


akhirnye out of service terbongkang kepenantan 
ngeee


ini laaa hasil sopingan kami 

* ____ *

tapiii memang hapening laa shoping kat KL tak nampak per barang nak beli..
 yang nampak sumer oranggg ,  
tapiii ..di sob kan kemeriahan bersopinggg di redah jua....beramai-ramai memeriahkan MOOD shoping...beshhhh

sale...sale...sale kalah JB ponyer sale..tak ponah laa up to 70% + 10% ...gilerrr arrr
hah...pasni maner tau manager2x shoping kompleks kat JB bace aii ponyer belog..( pasan lorr )huh ! conpom tahun depan wat crazy sale 100% di JB...baru ramaiiii orang turun shopingggggggg
tak yah laaa kami nikh jejauh nun nak bershopingggg
ekekekekeeee
* ___ *


so mudahan2x semuge tahun depan dapat pegi lagi bershopinggggg...
tima kaseh yer My Cinta  sudi tunaikan MOOD shoping sayang...
i love u laaaa


Walid time aceh shopingkan baju Qayreena ..
dah beli online ..beli kat shoping kompleks lagiiii...minggu ni bawak gi angsana lak yer..
ekekekeke

* ____ *


17 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

Zura berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

pergghh ramainye...mesti ramai org selangor tue..

- zuriey - berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

murah ke sogo tu..ramai gila org

PinKy MoMMa berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

kesian dak kenit tertido terlentang sampai haaa..:)

tunggu akak balik kl nnt huhu..yeah sogo here we come! ;p

AnneRaini berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

amboi soping sakan ye die...

mamaelly berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

la haiiiiiiiiiiiiii rajinnnye... tak sanggup elly beramai2 cenggitu

s.y.a.r.q berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

huiyooo..mcm nampak semut je orang-orang yg ramai tu..... ri tu pegi kat masjid jamek tu pon nak jalan langgar2 bahu orang.....

Run Away berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

salam kenal...jalan2 tgk sini jap...salam aidilfitri...

Run Away berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

umah yana kat juga ngan sogo...lau tak shoping pun jamu mata pun dah best...;d

ibu MZW @ farah idayu berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

ramainya! cam semut je..hehe! sakan btol org kg ku soping di kl..huhu~ nk pi angsana pulak???wah!

Deliah's Deli berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

tkasih sudi singgah n folo. :) best betul jln2 sogo..meriah!

littleworld berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

ramainyer org shopping..sian si kecik comel tu penat sampai tertidor....

aimi adilah berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

akk g gak sogo?? akk g kul bape?? kite kul 9.30 dh terpacak dpn pintu sogo 2 hihihih.... :)

wa khairul onggon berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

x sanggup gi Sogo time nih.. Mmg bersesak2 dulu pendatan bersesak kemudian tiada gunanya hehehe...

Ijah EmoTemo berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

perghh ramai gila Y___Y hehehe

cix z berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

bahaye2, kat sogo ada kes simbah asid.

Cik Muda Sae berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

meriah sungguh..... tu yg malas nak pg tu... sesak........

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

tima aceh sumer yang sudi bace n3..mungkin tak dapat nak balas sumer tapii aii tetap menjengah belog korang sumer...tq sayang u ols...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...