UMI BIRTHDAY...


WALID BIRTHDAY..


Lagik...lagik mamam Besh!!

Salam di hari minggu....

santai lagik di syurga ku kesesorangan...huk...huk...
maner si Puetri Kecik dan My cinta...huwarrrghhhh...skarang jenjalan berdua ajer dieee...tinggalkan aii kesorangan ...huk..huk cedihhh...

di sebbkan Walid die tuu ader keja makanyer die bawaklah sekalian si Puteri Kecik die yang skarang nikh tak bole laaa nak di tinggal berlama -lamaan...hahahaha...

besh jugak tinggal sesorang kat umah...hahaha...muler laa nak buat keja umah mcm caplain...ehehehe...cepat siap cepat bole bertenet kat depan My Lappy pink nikh...

sajer nak soseh..soseh kat entri nikh...lama tak soseh soseh ceta menarek......simpan ajer kat draf  lamer jd tepu dan beku...huk..huk...

nikh aii nak storey tang mamam...minggu lepas sayer dan Si Puteri Kecik tu di jempot balik ke syurga indah kami di Jb..sblom sampai aparrr lagik kami nak mamam nanti balik umah tinggal guling2 polok2 cinta atas katil kami jer...pssstttt..18 sx  ^ __ ^

so kami singgah di BBU ...so terjomper laaa satu kedai yang menarek mata dan perot kami...dari jauh nun kami dah lama intai2...so kali nikh kami singgah...

jom laaa pi sini...


Inilah diee lokasi kami...jeng..jeng pekena menu  Nasi Arab...sedop ke tak erk?..

jom kiter mamammmmm...


Yang nikh...menu pilihan sayerrr...nasi camporrrr...marveles seyyyy...ngap...ngap... ^ __ ^



sobab cuaca panasss...Air sirap untuk sayerrr...nyum...nyum...


wOkeys menu...yang di nantikannnn...pilihan My CinTA sayerr...Nasi Arab lauk kambingg...sruppppp...seleranyerrr tgk nasi nikh...ehehehe


Banyks seyyyys lauk-pauk yang bole di pilih untuk selera tekak anda2 sumerrr...so pilih ajer...


Tapai Ubi pencuci mulott...


Kiter skodeng pengunjung2 yang maman di sinik nak tak?...jommm




Wahoooo...selera betui laaa...Abang nikh mamam...hahahaha conpom sedap kan..??

yang nikh plak??


hohoho....



alahai cianyer si Puteri kecik nikh...tengok ajer laaa nak....aper bole wat...kui...kui...kui...

WokEys tatataaaaaaaa...betermu di lain kedai MAMAMMM yang besh next entri...sampai ketemu yerk...









5 KONGSI HATI ..KONGSI RASA:

nelly berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

ala , bestnya !!
nyum2 !!

fyna berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

sedapnye.....
hehe..
;)

MiSzy DiaN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

macam sedap jak.. hehehe..

Jue berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

sedapnyer tapai ubi... terliur dah nie..

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...[bALAS JANGAN MALAS!]

mmg sedap klu dah lama tak makan yer jue

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Walid...

Mya El Qayreena with Umi...

Mya El Qayreena with Umi...